Přidejte se k expertům
na obsah

Zapojte se do řešení případů, se kterými si jiní neporadí. Budete pracovat pro velké značky a věnovat se obsahu skutečně do hloubky. A pořád se vzájemně učit.

chci do hook & tell →

Posily do Brna
nebo do Prahy...

...teď zrovna nehledáme. Kdykoliv se to změní, rádi přednostně oslovujeme ty, které už známe. Pokud si myslíte, že patříte do Hook & Tell, napište nám.

Dejte nám o sobě vědět

žádní pisálkové

Copywriteři a copywriterky v Hook & Tell fungují jako experti na obsah s mnoha přesahy. Zvládají výzkum, facilitaci workshopů, rozumí brandingu nebo UX.

Odřídí projekt s klientem, unesou feedback a dokáží obhájit svou práci.

Díky tomu se nám daří být klientům partnery, ne nájemnými pisálky.

žádné čučky

Už dávno neděláme vše. Spolupracujeme většinou na největších, nejkomplexnějších nebo nejnáročnějších obsahových projektech.

Klidně se může stát, že si brzy po nástupu budete volat s vedením marketingu globální korporace nebo psát pro web miliardové B2B firmy.

žádné intriky

Jsme malý tým a víme, že se na sebe musíme spolehnout. Proto trávíme pravidelně čas psychohygienou – máme společné rituály a výlety, čas od času workshop pro vyčištění stolu.  

Netolerujeme alibismus, pomluvy a negativismus. Prostě chceme být firma, ve které chcete pracovat.

nábor vypadá obvykle takto

Ozvete se

Pošlete nám životopis a představte se. Motivačním dopisem, videem – je jedno jak. Zajímá nás, kdo jste, co máte za sebou a proč chcete k nám.

Potkáme se

Dalším krokem je osobní pohovor na 30–60 minut. Vedle zkušeností klademe důraz na soulad s firemní kulturou. Takže si vlastně jen povídáme.

finišujeme

Někdy ještě přijde na řadu testovací zadání, jindy setkání s týmem. Občas rovnou dáváme nabídku. Pokaždé ale přesně víte, co vás čeká.

Nastoupíte

Když to vyjde, dáme vám klíčky a začne vám 3 měsíce dlouhý onboarding. Rovnou se dáte do práce a u toho budete paralelně studovat.