Každý případ
má řešení

Jestli vám obsah může nějak pomoci, přijdeme na to jak. Troufáme si na komplexní obory, složitá témata i situace. V Česku i ve světě.

Tohle jsme si dali
za rámeček

Z výzkumu víme, že klienti na Hook & Tell nejvíce oceňují kvalitu výstupů, efektivitu a hloubku znalostí.
Nás zase nejvíc těší, když naše práce přináší užitek. Značkám i jejich publiku. 

„Rychle pronikli do podstaty našeho oboru především v oblasti budování návštěvnosti na sociálních sítích a na našem webu – uměli vystihnout, co je pro zákazníka klíčové.“

Radek Šafář

— obchodní ředitel, Bazény Relax

„Práce byla strukturovaná, svižná, věděli jsme, že se na ně můžeme spolehnout. A z kreativního hlediska byla radost koukat na jejich návrhy.“

Lucia Kočišová

— Talent Acquisition Consultant, ITM8

„Potřebovali jsme zkušené mentory a tvůrce Employer Brand komunikačních konceptů, kteří nám navíc ideálně budou i kulturně blízcí. To se povedlo a Hook & Tell nás provedli celým procesem s velkou profesionalitou.“

Petr Halík

— zakladatel a spolumajitel, Proficio

„Jsem se spoluprací spokojený ze všech stran. Líbí se mi posun textů, že nás revize vzdělávají i to, že jsme schopni kolaborovat v XD i Figmě. Je dobré mít pohled od člověka, který není v našem produktu příliš ponořený. H & T doporučuji všema deseti.“

Petr Müller

— UX designer, 2N

„Samotný obsah je za mě špičkový. Na základě porozumění toho, jak trh funguje a jaké jsou naše překážky, se daří H&T tvořit obsah, který nám pomáhá. Textace webu, videopřípadovky i podklady pro sociální sítě – nemuseli jsme koordinovat více dodavatelů, vše zvládli sami.“

Timothy Young

— CEO a spoluzakladatel, Sestra Emmy

„S ebookem jsme velmi spokojení. Spolupráce probíhala hladce, rychle a výstup je profesionální. Materiál se stal stěžejním nástrojem ke generování leadů. Naši obchodníci ho také dávají vytištěný na schůzkách či posílají po demu, což udělá vždy super dojem.”

Jan Sláma

— CEO, FaceUp Technology

máme důvěru náročných

Od roku 2015 jsme pracovali pro více než 200 značek, kterým skutečně záleží na tom, co a jak říkají. 72 % z nich je z B2B a nemohou si dovolit chybovat. Většina přichází díky doporučení.

ZJISTĚTE, JESTLI VYŘEŠÍME I VÁŠ PŘÍPAD

Každou poptávku podrobíme obsahové diagnóze metodou Hook & Tell.

Jednoduše si zavoláme, projdeme 13 klíčových oblastí – od situace v oboru po skryté trumfy ve vašem týmu – a vše vyhodnotíme.

Podle získaného skóre vám pak přesně řekneme, jak vám může obsah pomoci, jestli je to práce pro nás i jaká je reálná šance na úspěch.

Poptáte

Vyhodnotíme

Doporučíme

Jméno a přijmení

Email

Telefon

Co řešíte?

Děkujeme!
Ups! Něco se nepovedlo. Vyzkoušejte to prosím ještě jednou.