Moc toho nenamluvili,
Ale pak mi spadla brada

Než něco řekneme, nasloucháme a zkoumáme. Využíváme výzkum, data
a vlastní metody pro hluboké porozumění publiku i vaší značce.
Napoprvé vás asi neohromíme – ale našimi výsledky už ano.

Seznamte se →

1 500+ hodin ročně
věnujeme vzdělávání

Jádrem Hook & Tell je tým seniorních copywriterů, který ovládá celý proces tvorby od výzkumu po vyhodnocení.

Díky přesahům do SEO, grafiky a UX v nás získáte univerzální profíky schopné tvořit fungující obsah v jakémkoliv oboru a situaci.   

Naše metody můžou vypadat zvláštně

Ale vedou k cíli. Hloubavost vyvažujeme akcí a jako skeptičtí optimisté jsme zvyklí pochybovat – zároveň víme, že to společně zvládneme.
  • Pracujeme vždy minimálně v tandemu, garantujeme zastupitelnost.
  • Sdílíme si know-how, přednášíme a publikujeme.
  • Využíváme AI a hledáme cesty, jak zvládnout více, lépe a rychleji.

Největší koncentrace
copy & content
know-how v ČR

Většina značek nepotřebuje víc obsahu. Potřebuje lepší obsah. I my se pořád učíme, jak ho vymýšlet, navrhovat a tvořit tak, aby byl opravdu užitečný. A to, co objevíme, sdílíme dál.

Za posledních 10 let jsme díky Akademii pravděpodobně pomohli zlepšit obsah, který dnes denně potkáváte.

34

natočených podcastů

200+

publikovaných článků

80+

proškolených copywriterů

7

příruček
a frameworků

60+

výstupů na konferencích

180+

studentů kurzů na VŠ

vypěstovali jsme si
houževnatost

Prvních 10 let jsme jako Obsahová agentura zvládli raketově růst i stagnovat. Nabyté zkušenosti i sebedůvěru teď přetavujeme v Hook & Tell.

2013

Březen

Martin Brablec je na volné noze a začíná si říkat Obsahová agentura.

2015

srpen

Zájem o copy & content potvrzujeme založením firmy.

2017

červen

Stěhujeme se do kanceláří s ikonickou tapetou Beskyd a s REMEMBERSHIP_ stavíme novou identitu i web.

2018

září

Otevíráme kancelář v Praze, přidáváme PR služby a rosteme na 20 lidí.

2019

Prosinec

Je nás 25, máme ateliér, tři krásné kanceláře a velké plány.

2022

KVĚTEN

Plány vzaly za své.  Těžké roky po covidu ukončujeme stěhováním, pouštíme i ateliér. Ale žijem!

2022

PROSINEC

Přidáváme služby v angličtině a stavíme hned několik kariérních komunikací. Přizpůsobujeme se.

2023

ŘÍJEN

Značka Obsahovky nám začíná být těsná. S Karlem Novotným startujeme proměnu.

2024

ŘÍJEN

Nejúspěšnější rok Obsahovky využíváme k investici do nové značky od Bloomfield.

2025

BŘEZEN

Měníme se z Obsahovky na Hook & Tell a spolupořádáme konferenci How To Brand. Otevíráme novou etapu.

místo cen sbíráme výsledky

Na prvním místě máme užitek pro klienta – ne popularitu. O to větší radost máme, když některý z vyřešených případů můžeme přihlásit do oborových soutěží.